Σάββατο
15
Μάρτιος
TOP

Τι αλλάζει στις προσφορές «1+1» στα σούπερ μάρκετ – Γιατί εξαφανίζονται τα stickers

«Καθαρότερα» ράφια και «καθαρότερα» ψυγεία αρχίζουν να βλέπουν οι καταναλωτές πηγαίνοντας για ψώνια στα σούπερ μάρκετ, με τους προμηθευτές και τις αλυσίδες να έχουν αποδυθεί σε αγώνα δρόμου για να γραφτεί από την αρχή το κεφάλαιο «προσφορές».

Ήδη στα καταστήματα μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ έχουν τοποθετηθεί νέα ταμπελάκια στα προϊόντα που πωλούνται σε προσφορά, τα οποία αναγράφουν την προηγούμενη και την τρέχουσα τιμή κατ’ εφαρμογή του «Κώδικας Δεοντολογίας για ανακοινώσεις μείωσης τιμής», ενώ προϊόντα με εκπτωτικά stickers τυπωμένα πάνω στη συσκευασία, δηλαδή τα αυτοκόλλητα με έκπτωση π.χ. «-2€», «-10%» κ.λπ. εξαφανίζονται.

Από τα stickers στις tailor-made προσφορές

Όπως αναφέρουν στον ΟΤ εκπρόσωποι των αλυσίδων δεν δέχονται πλέον προϊόντα από τους προμηθευτές που έχουν πάνω στη συσκευασία εκπτωτικά stickers, καθώς πρέπει να εξαντληθούν σε 30 μέρες και κανείς δε μπορεί να γνωρίζει εάν αυτό θα γίνει.

Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του in.gr πατώντας εδώ