
Διπλές Πανελλαδικές Εξετάσεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς, σε συνδυασμό με την αλλαγή στο σύστημα δεύτερης ευκαιρίας που έχουν σήμερα οι απόφοιτοι λυκείου για να εισαχθούν στα ΑΕΙ, μελετάει το υπουργείο Παιδείας.
Ειδικότερα, όπως ανέφερε χθες στην «Καθημερινή» υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Παιδείας, η ηγεσία εξετάζει την πρόταση να οργανώνονται δύο φορές Πανελλαδικές Εξετάσεις για τους τελειοφοίτους λυκείου μιας τάξης. Το πεδίο συζήτησης για το συγκεκριμένο σχέδιο περιγράφει μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο Journal of Public Economics (τεύχος 239) και παρουσιάστηκε στο alfavita.gr, η οποία εξετάζει τις επιπτώσεις της απόφασης των μαθητών να ξαναδώσουν Πανελλαδικές Εξετάσεις, επικεντρώνοντας τόσο στις επιδόσεις τους όσο και στη φοιτητική τους σταδιοδρομία. O τίτλος της μελέτης είναι «Do Second Chances Pay Off? Evidence from a Natural Experiment with Low-Achieving Students» («Αποδίδουν οι δεύτερες ευκαιρίες – αποτελέσματα μελέτης σε υποψηφίους με χαμηλές επιδόσεις») και πραγματοποιήθηκε από την ερευνήτρια στο Κρατικό Ινστιτούτο Οικονομικής Ερευνας της Φινλανδίας Ασπασία Μπιζοπούλου, σε συνεργασία με τη Ρήγισσα Μεγαλοκονόμου (αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Μονάς της Αυστραλίας) και τη Στεφανία Σιμιόν (σύμβουλο διοίκησης στην εταιρεία συμβούλων και ερευνών SQW).
Διαβάστε την συνέχεια στο alfavita.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Array