Εφτά στους δέκα Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις προτού επιλέξουν ένα προϊόν ή υπηρεσία, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari που καταγράφει τις εξέχουσες αλλά και τις αρνητικές εμπειρίες που έχουν οι Έλληνες καταναλωτές στη διάδρασή τους με όλους τους κλάδους οργανισμών, ιδιωτικών και δημόσιων και μάλιστα με δικά τους λόγια!
Όπως προκύπτει λοιπόν, η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών όλο και περισσότερο συμβουλεύεται κριτικές και αξιολογήσεις πριν αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, με τα μεγαλύτερα ποσοστά να σημειώνονται σε μικρότερες ηλικίες.
Διαβάστε εδώ ολόκληρη την έρευνα
Μεγάλη μερίδα του κοινού μοιράζεται τόσο τις θετικές αλλά και τις αρνητικές εμπειρίες που βιώνουν με τους οργανισμούς, ειδικά στον περίγυρό τους.
Το τελευταίο εξάμηνο, οι επτά στους δέκα Έλληνες είχαν τουλάχιστον μία θετική εμπειρία ως πελάτες, και—ευχάριστα—η αναλογία εκείνων που διηγούνται αρνητικές εμπειρίες είναι χαμηλότερη και μειωμένη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Έρευνα Focus Bari: Στο 97% η χρήση Internet στην Ελλάδα
Παρόλο που πολλοί Έλληνες είναι διστακτικοί απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη, μεγάλη αναλογία θεωρεί ότι θα επηρεάσει την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών.
Τόσο οι θετικές, όσο και οι αρνητικές εμπειρίες βιώνονται σε αρκετά μεγάλη ποικιλία κλάδων(ποσοστά επί συνολικού πληθυσμού)
Τώρα, τα TOP 5 Κυρίαρχα Συναισθήματα ανά εμπειρία:
Οι εμπειρίες
Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα περιλαμβάνει και κάποιες εμπειρίες όπως η παρακάτω, η οποία περιγράφει το εξής: «Σε τοπικό εστιατόριο μετά από την ανακαίνιση του πήγαμε οικογενειακώς για φαγητό. Δεν γνωρίζαμε βέβαια τις αλλαγές που αφορούσαν πλέον. Ένα γκουρμέ γεύμα με πολύ καλό κρασί πήγαμε με τα παιδιά τα οποία όμως ήθελαν να φάνε κοτόπουλο φιλέτο η κοτοσουβλάκι κάτι βέβαια που δεν υπήρχε στο μενού. Τότε προσπαθήσαμε να τα καθησυχάσουμε και να τα εξηγήσουμε ότι θα φάνε μόνο πατάτες και σαλάτα, η ιδιοκτήτρια του εστιατορίου μας είπε αν της επιτρέπουμε να πάρει από κάποιον άλλον συνάδελφο το φαγητό για να εξυπηρετήσει τα παιδιά χωρίς βέβαια αυτό να χρεωθεί κάτι που μας εντυπωσίασε και φυσικά πήγαμε και ξανά πήγαμε χωρίς βέβαια τα παιδιά».
Μια άλλη ιστορία, όπως περιγράφεται στην έρευνα της Focus Bari περιγράφεται ως εξής: «Παρήγγειλα ένα μπουφάν σε κάποιο online κατάστημα και επειδή από τα μεγέθη που έδινε ο κατασκευαστής του μπουφάν…το νούμερο μου ήταν ανάμεσα στο medium και στο
large μέγεθος… επικοινώνησα μαζί τους με email πριν να αγοράσω το μπουφάν και τελικά το αγόρασα. Το απίστευτο της κατάστασης είναι ότι στο κουτί που μου έστειλαν στο σπίτι μου έβαλαν και τα δύο μεγέθη και το medium και το large ενώ εγώ είχα πληρώσει μόνο το ένα! Μόλις ήρθαν στο σπίτι μου τα μπουφάν δοκίμασα και τα δύο και τελικά κράτησα το medium και τους επέστρεψα το large! Με εξέπληξε το γεγονός ότι κάποιος μπορεί να κάνει μια τέτοια διευκόλυνση στον πελάτη τους και μάλιστα η επιστροφή του μπουφάν που τους γύρισα πίσω έγινε με δικό τους κόστος. Στο έτος 2023 μου φάνηκε απίστευτη ιστορία!!!»
Πηγή: ot.gr