Κυριακή
22
Δεκέμβριος
TOP

Αγορά εργασίας: Το top 8 των απομακρυσμένων θέσεων εργασίας

Αυτές οι θέσεις εργασίας αποτελούν ένδειξη του σημερινού «διαρκώς μεταβαλλόμενου» εργασιακού τοπίου

Η επιλογή της τηλεργασίας με ευέλικτο ωράριο επιτρέπει στους υπαλλήλους να έχουν μια πιο υγιή ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.

Αυτές οι θέσεις εργασίας αποτελούν ένδειξη του σημερινού «διαρκώς μεταβαλλόμενου» εργασιακού τοπίου, αναφέρει στο CNBC Make It, ο ειδικός σταδιοδρομίας της FlexJobs, Keith Spencer.

Περισσότερο από 1 στο 5 (21%) των εργαζομένων, ανέφεραν το συγκεκριμένο ωράριο εργασίας ως τον κύριο λόγο που ήθελαν να εγκαταλείψουν τις δουλειές τους, σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της Flexjobs.

Όμως, ορισμένες απομακρυσμένες εργασίες προσφέρουν ευέλικτα ωράρια και δομές εργασίας προσανατολισμένες στο αποτέλεσμα, επιτρέποντας στους υπαλλήλους να εργάζονται περισσότερο ή λιγότερο ανάλογα με τις επιθυμίες τους, συχνά εκτός παραδοσιακών ωρών εργασίας.

«Οι απομακρυσμένες και ευέλικτες επιλογές παρέχουν μεγαλύτερη ισορροπία για τους εργαζόμενους», λέει ο Spencer. «Ορισμένοι εργοδότες σίγουρα παίρνουν αυτό το μήνυμα και επιτρέπουν μεγαλύτερη ευελιξία», προσθέτει.

«Είστε σε θέση να έχετε αυτόν τον έλεγχο στο πρόγραμμά σας», προσθέτει.

Το top 8

Ας δούμε τα 8 κορυφαία επαγγέλματα  απομακρυσμένης εργασίας.

1.Διαχειριστής λογαριασμών (Account manager)

2.Λογιστής

3.Διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (Business development manager)

4.Συντάκτης περιεχομένου

5.Εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών

6.Σχεδιαστής προϊόντων

7.Υπεύθυνος παραγωγής

8.Ψυχοθεραπευτής

Οι 3 συμβουλές

Όσον αφορά την εξασφάλιση μιας από αυτές τις ευέλικτες θέσεις εργασίας, ο Spencer παραθέτει τρις κύριες συμβουλές.

1. Χρησιμοποιήστε τις σωστές λέξεις-κλειδιά στην αναζήτηση εργασίας

Κατά την πλοήγηση στις πλατφόρμες καταχώρισης θέσεων εργασίας, η χρήση όρων αναζήτησης όπως «εναλλακτικό πρόγραμμα», «συμπιεσμένη εβδομάδα εργασίας» και «ευέλικτο ωράριο» μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε θέσεις εργασίας που ταιριάζουν με τις προτιμήσεις του προγράμματός σας, λέει ο Spencer.

Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε εταιρείες που προωθούν ένα «εργασιακό περιβάλλον μόνο για αποτελέσματα», το οποίο εστιάζει στο αποτέλεσμα της εργασίας σας και όχι στον αριθμό των ωρών που πραγματοποιούνται σε μια εβδομάδα.

«Πολλές φορές, όταν οι εργοδότες προσφέρουν αυτήν την ευελιξία, θέλουν οι άνθρωποι να το γνωρίζουν επειδή γνωρίζουν ότι θα προσελκύσει περισσότερους αιτούντες για τις αγγελίες εργασίας τους. Επομένως, δώστε προσοχή για να δείτε αν αναφέρεται στην αγγελία εργασίας», επισημαίνει ο Spencer.

2.Απευθυνθείτε στο δίκτυο επαφών σας

Η αξιοποίηση και η πρόσβαση στο δίκτυο επαφών μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να βρείτε θέσεις εργασίας με ευέλικτο πρόγραμμα.

Η συζήτηση με φίλους, μέλη της οικογένειας και ανθρώπους από το επαγγελματικό σας περιβάλλον μπορεί να σας επιτρέψει να ανακαλύψετε περισσότερες εταιρείες με προγράμματα εργασίας εκτός από το παραδοσιακό 9 έως 5.

Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να δημοσιεύσετε αναρτήσεις στο διαδίκτυο σχετικά με ευέλικτες ευκαιρίες απομακρυσμένης εργασίας και να στείλετε μηνύματα σε επαφές σας στο LinkedIn που εργάζονται σε ευέλικτες ή απομακρυσμένες θέσεις για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις τρέχουσες ευκαιρίες.

3.Ελέγξτε τις παροχές της εταιρείας

Ελέγχετε πάντα την σελίδα παροχών της εταιρείας. Θα μπορούσαν να καταστήσουν σαφές εάν τα οφέλη μιας επιχείρησης περιλαμβάνουν ευέλικτο ωράριο εργασίας.

Δεξιότητες διαχείρισης χρόνου στην εργασία

Εάν και όταν σας προσφερθεί μια θέση με ευέλικτο προγραμμα, βεβαιωθείτε ότι είστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε δεξιότητες διαχείρισης χρόνου.

Ο προγραμματισμός των στόχων που πρέπει να επιτευχθούν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας είναι απαραίτητος για την επιτυχία σε έναν ευέλικτο ρόλο.

«Βεβαιωθείτε ότι είστε πολύ σαφείς σχετικά με το τι πρέπει να κάνετε και πότε», τονίζει ο Spencer. «Βεβαιωθείτε ότι εκπληρώνετε αυτές τις υποχρεώσεις. Το να έχετε ένα ευέλικτο πρόγραμμα δεν είναι η δικαιολογία σας για να προσπαθήσετε να παρατήσετε τη δουλειά όποτε θέλετε», προσθέτει χαρακτηριστικά.

Πηγή: in.gr από: ΟΤ