Δευτέρα
18
Νοέμβριος
TOP

Κατανάλωση: Κόβουμε από τρόφιμα, δίνουμε για κινητά

Η βόλτα στο σουπερμάρκετ μοιάζει με κυνήγι θησαυρού, καθώς οι καταναλωτές, τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα, συνεχίζουν να επιλέγουν με βάση τις τιμές, αυξάνοντας τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα καλάθια τους. Ο κόσμος ανησυχεί για την άνοδο των τιμών στα τρόφιμα και παραμένει διστακτικός στις αγορές στα σουπεμάρκετ. Την ίδια στιγμή, ενώ είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις αγορές βασικών αγαθών, αυξάνουν τις αγορές τους σε κινητά και μικρές συσκευές που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους.

Οι αντιφατικές αυτές επιλογές των ελλήνων καταναλωτών καταγράφονται στην παγκόσμια έρευνα Consumer Outlook της NielsenIQ, σύμφωνα με την οποία οι καταναλωτές στην Ελλάδα φαίνεται να έχουν βελτιωμένη ψυχολογία και να νιώθουν ότι υπάρχει μεγαλύτερη σταθερότητα σε σχέση με έναν χρόνο πριν.

διαβάστε την συνέχεια του ρεπορτάζ του www.in.gr πατώντας εδώ