Πέμπτη
26
Δεκέμβριος
TOP

Μάικλ Τζόρνταν: Πώς το Νο1 brand στην ιστορία του αθλητισμού έχτισε περιουσία 2,2 δισ. δολαρίων

Όταν ο καλύτερος παίκτης στην ιστορία του μπάσκετ έγινε το μεγαλύτερο εμπορικό σήμα στην ιστορία του αθλητισμού.

Αναμένοντας την ταινία “Air” σε σκηνοθεσία Ben Affleck, που αφηγείται την ιστορία της μάρκας Air Jordan και τη σχέση της Nike με τον πρωτάρη -τότε- των Chicago Bulls, Μichael Jordan, ας θυμηθούμε λίγο τα παλιά. Το 1988, ο Michael Jordan δεν είχε γίνει ακόμα πολιτιστικό φαινόμενο. Η τηλεόραση έπαιζε διαφημίσεις των Air Jordan σε σκηνοθεσία Spike Lee.

Σε μία από αυτές, ο Αμερικανός σκηνοθέτης (υποδυόμενος τον χαρακτήρα Μars Blackmon από την cult classic ταινία του She’s Gotta Have It) μιλάει ενώ κρέμεται από το στεφάνι της μπασκέτας. Yστερα η κάμερα απομακρύνεται για να αποκαλύψει ότι ο ύψους 1,68 μ. “Mars” στέκεται πάνω στους ώμους του Michael Jordan. Ο Spike Lee μπορεί να είναι φανατικός οπαδός των New York Knicks, αλλά η λατρεία για τον Jordan είναι πέρα από ομάδες. Και τα θρυλικά διαφημιστικά που γέννησε η συνεργασία τους εκτόξευσαν το άστρο του Jordan στο σύμπαν του pop culture.

Μάικλ Τζόρνταν: Πώς το Νο1 brand στην ιστορία του αθλητισμού έχτισε περιουσία 2,2 δισ. δολαρίων

Διαβάστε την συνέχεια του ρεπορτάζ από το www.newmoney.gr πατώντας εδώ