Κυριακή
22
Δεκέμβριος
TOP

“Φούσκωσε” ο λογαριασμός στα σούπερ μάρκετ – Πού και πόσα ξοδέψαμε

Ενισχύεται η κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ με τα τυποποιημένα προϊόντα να έχουν την πρωτοκαθεδρία στις πωλήσεις έναντι των επί ζυγίω. Ο λογαριασμός που πληρώσαμε το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου (2024) είναι αυξημένος κατά 261 εκατ. ευρώ έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2023.

Εισαγωγείς και αλυσίδες σούπερ μάρκετ αναλύουν με ιδιαίτερη επιμέλεια την αλλαγή στο καταναλωτικό μοτίβο λόγω της ακρίβειας και προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους ενώ η εποχικότητα έχει τη δική της καθοριστική σημασία.

Οι προσφορές και η μεγέθυνση της ιδιωτικής ετικέτας παίζουν καταλυτικό ρόλο στην αύξηση του όγκου πωλήσεων σε σχέση με την αξία πωλήσεων ενώ επιστρέφουν τα «ταμπελάκια» με «εθελοντική μείωση τιμής» όχι με τη σφραγίδα της κυβέρνησης, αλλά ως «εθελοντική πρωτοβουλία» των προμηθευτών και των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Μεγέθυνση της ιδιωτικής ετικέτας

«Νίκησαν» τα τυποποιημένα προϊόντα με πωλήσεις πάνω από 7 δισ. ευρώ

Με βάση τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Circana «νικητές» στη μάχη του τζίρου αναδεικνύονται τα τυποποιημένα με πωλήσεις 7,02 δισ. ευρώ (από 6,81 δισ. ευρώ) ενώ οι πωλήσεις των επί ζυγίω προϊόντων αυξήθηκαν με μικρότερο ρυθμό διατηρώντας μερίδιο στο 22%.

Στους προϊόντα καθημερινής χρήσης οι πωλήσεις σε αξία αυξήθηκαν 3,1% ενώ ο όγκος 3,2%. Σε ότι αφορά στον όγκο κατανάλωσης αύξηση 3,2% στα τρόφιμα, 3,4% στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας και 2,1% στα καθαριστικά.

Διαβάστε περισσότερα στο δημοσίευμα του www.in.gr πατώντας ΕΔΩ