Το μεγαλύτερο “αγκάθι” στην αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου παραμένει το φαινόμενο των γυρισμένων χιλιομέτρων.
Η αυξημένη ζήτηση μεταχειρισμένων αυτοκίνητων έχει δημιουργήσει ένα μεγάλο πρόβλημα στην αγορά, καθώς πολλά από τα μοντέλα που πωλούνται έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα. Η συγκεκριμένη παράνομη επέμβαση στον ολικό χιλιομετρητή του αυτοκίνητου είναι μια απλή διαδικασία που ανεβάζει αρκετά το κέρδος του απατεώνα πωλητή.
Συγκεκριμένα, με την έκδοση της εγκυκλίου 77465/902 – 21/10/2019, ισχύουν τα εξής:
- Παραμένει σε ισχύ η υποχρέωση από τα ΚΤΕΟ, αναγραφής του ιστορικού των χιλιομετρικών ενδείξεων στα δελτία ελέγχου, όπως αυτά αναφέρονται στην βάση του ΥΜΕ σύμφωνα με προηγούμενους ελέγχους ΚΤΕΟ. Με αυτόν τον τρόπο κάθε ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης οχήματος θα λαμβάνει γνώση επ’ αυτού, δηλαδή για παράδειγμα ότι διαπιστώθηκε η παράβαση κατά τον δεύτερη ή τρίτο έλεγχο ΚΤΕΟ και τα χιλιόμετρα που λείπουν.
- Δεν θα απορρίπτευται πλέον ο έλεγχος ΚΤΕΟ σε όχημα με εμφανείς ενδείξεις παραποίησης στο ιστορικό του. Τα στοιχεία θα αναγράφονται στο Δελτίο ΚΤΕΟ, δίχως όμως να υφίσταται περαιτέρω ταλαιπωρία ο ιδιοκτήτης του οχήματος, δηλαδή να πρέπει να προσθέσει χιλιόμετρα και μετά να περάσει εκ νέου από έλεγχο, όπως ίσχυε στο παρελθόν.
- Παραμένει σε ισχύ η προοπτική άσκησης διώξεων από κάθε θιγόμενο τελικό ιδιοκτήτη μεταχειρισμένου οχήματος.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
πηγη carandmotor.gr