Σάββατο
2
Νοέμβριος
TOP

Το κόλπο των εταιρειών που εξόργισε τους Γερμανούς περισσότερο και από τον πληθωρισμό (πίνακας)

Το φαινόμενο, γνωστό και ως «shrinkflation» κατά το οποίο μικραίνουν οι συσκευασίες αλλά η τιμή παραμένει ίδια δεν αποτελεί νέο φαινόμενο. Παρ’ όλα αυτά, οι ευρωπαϊκές αντιμονοπωλιακές αρχές έχουν ήδη «πλημμυρίσει» με καταγγελίες.

Μόνο το παράρτημα των αρχών στο Αμβούργο είχε 100 επίσημες καταγγελίες καταναλωτών τις δύο τελευταίες εβδομάδες, υπερτριπλάσιο ποσοστό από το συνηθισμένο.

Η λίστα των αρχών συμπεριλαμβάνει έμμεση «αύξηση της τιμής» των αγαθών κατά 14% για τα ζελεδάκια και 20% για τα τσιπς πατάτας. Οι παραγωγοί μαργαρίνης αποκαλούν την αύξηση των τιμών κατά 25% «ως δραματικό μέτρο που αναγκαστήκαμε να λάβουμε λόγω της αύξησης του κόστους σε όλο το εύρος της εφοδιαστικής μας αλυσίδας, συμπεριλαμβανόμενων και των πρώτων υλών».

Διαβάστε περισσότερα εδώ

πηγη newmoney.gr