Τετάρτη
20
Νοέμβριος
TOP

Το προϊόν που η Gen Z αρνείται να αγοράσει από το διαδίκτυο

Μεγαλώνοντας στην εποχή του διαδικτύου και της τεχνολογίας, οι ηλεκτρονικές αγορές είναι δεύτερη φύση για όσους ανήκουν στη Gen Z. Το ένα τρίτο και συγκεκριμένα το 32% των καταναλωτών της Gen Z ψωνίζει στο διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας μάρκετινγκ Tinuiti.

Ωστόσο, το 80% των οδηγών της Gen Z προτιμούν να ψωνίσουν αυτοπροσώπως ένα αυτοκίνητο. Μόνο το 9% προχωρά σε μία τέτοια αγορά ηλεκτρονικά, σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση του Cars.com, η οποία ορίζει τους ενήλικες Gen Zers ως άτομα ηλικίας 18 έως 28 ετών.

«Όταν μιλάμε για την ολοκλήρωση μιας συμφωνίας αυτοπροσώπως, σημαίνει ότι έχουν ήδη κάνει εκτενή έρευνα στο διαδίκτυο», δήλωσε η Rebecca Lindland, ανώτερη διευθύντρια βιομηχανικών δεδομένων και πληροφοριών στο Cars.com.

Η έρευνα του Cars.com διεξήχθη από τον Αύγουστο έως τον Σεπτέμβριο και είχε 4.000 συμμετέχοντες που χωρίστηκαν ομοιόμορφα σε τέσσερις γενιές. Οι Baby Boomers ήταν η μόνη γενιά που είχε περισσότερες πιθανότητες από τη Gen Z να αγοράσει αυτοπροσώπως αυτοκίνητο, με ποσοστό 89%, ενώ οι millennials ήταν οι πιο πιθανό να προτιμήσουν να αγοράσουν ηλεκτρονικά, με 16%.

Οι τιμές των αυτοκινήτων αναμένεται να σταθεροποιηθούν το 2024

Παρότι το κόστος ενός νέου αυτοκινήτου εξακολουθεί να είναι γενικά αυξημένο, οι τιμές αρχίζουν να μειώνονται λόγω των υψηλότερων αποθεμάτων και των αντιπροσώπων που προσφέρουν κίνητρα, μεταδίδει το CNBC.

Η μέση τιμή συναλλαγής για ένα νέο αυτοκίνητο στις ΗΠΑ ήταν 48.759 δολάρια τον Δεκέμβριο. Αν και αντιπροσωπεύει αύξηση 1,3% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, ταυτόχρονα πρόκειται και για ένα ποσό μειωμένο κατά 2,4% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

Οι τιμές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αναμένεται επίσης να σταθεροποιηθούν μέχρι το τέλος του 2024. Η μέση τιμή για ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο τον περασμένο μήνα ήταν 26.091 δολάρια, μειωμένη κατά 3,9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

πηγη moneyreview.gr