Σάββατο
23
Νοέμβριος
TOP

Το αεροδρόμιο «ξεκλειδώνει» και τις υπόλοιπες υποδομές – Τί σημείωσε ο Περικλής Μαντάς στην τηλεόταση BEST (video)

Θετικά αποτιμώνται οι εξελίξεις που σχετίζονται με τον διεθνή Αερολιμένα της Καλαμάτας και τον προγραμματισμό να «τρέξει» ο διαγωνισμός για την παραχώρησή του τις αμέσως επόμενες εβδομάδες. Τον «οδικό χάρτη» που μπορεί αυτό να γίνει μέσα στη χρονιά συνδυαστικά με την θετική επίδραση για τις υπόλοιπες διεκδικήσεις τις υποδομές παρουσίασε μιλώντας στην τηλεόραση BEST, ο βουλευτής Μεσσηνίας Περικλής Μαντάς, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως «Πολύ άμεσα το ΔΣ του υπερταμείου θα προβεί στην οριστική του απόφαση, έτσι ώστε να προσληφθούν οι Τεχνικοί Σύμβουλοι οι οποίοι θα συντάξουν τα τεύχη του διαγωνισμού οπότε μέχρι τέλος του χρόνου, περίπου δηλαδή μετά από 6 – 7 μήνες θα είναι έτοιμος ο διαγωνισμός για να βγει στον «αέρα» προκειμένου να βρεθεί ο ιδιώτης επενδυτής».

«Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας δεν βγαίνει τυχαία μόνο του. Βγαίνει μόνο του διότι υπάρχει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο αεροδρόμιο και έχει δείξει ότι η πορεία του τελευταία χρόνια είναι τέτοια που μπορεί να προδιαγράψει μία πολύ μεγάλη και ανοδική πορεία στα επόμενα χρόνια. Ταυτόχρονα κατά τη διάρκεια της κρίσης της υγειονομικής κρίσης δηλαδή και το 2020 το αεροδρόμιο της Καλαμάτας σε σχέση με τα υπόλοιπα αεροδρόμια σε ολόκληρη τη χώρα είχε, αν θέλετε, τη μικρότερη ποσοστιαία μείωση σε σχέση με το 2019. Αυτό είναι ακόμα ένα στοιχείο που αναδεικνύει την δυναμική την οποία έχει» για να συμπληρώσει: «Πέρα από τη βελτίωση των εγκαταστάσεων, πέρα από την ανάπτυξη των υποδομών, πέρα από την ανάπτυξη τόσο σε οικοδομές αλλά και σε μηχανήματα ελέγχου κυρίως θα βελτιωθεί η ασφάλεια του αεροδρομίου, η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, αλλά κυρίως θα αναδειχθούν και θα αναπτυχθούν οι εμπειρίες των επισκεπτών οι οποίοι επισκέπτονται κάθε χρόνο το αεροδρόμιο της Μεσσηνίας, ως πύλη της Πελοποννήσου.»

Κλείνοντας ο κ. Μαντάς χαρακτήρισε ως κομβικής σημασίας την βελτίωση των οδικών υποδομών : «Δεν θα υπήρχε ενδιαφέρον για παράδειγμα επενδυτικό ενδιαφέρον εάν δεν είχε ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος Αθήνα-Καλαμάτα, όπως επίσης το αεροδρόμιο θα επιφέρει ταυτόχρονα και επίσπευση υπολοίπων υποδομών που λείπουν από την περιοχή μας. Ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη όποιος έχει μπει σε ένα χρονοδιάγραμμα και έχει μπει στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, θα λειτουργήσει αθροιστικά με την αναβάθμιση του αεροδρομίου, και το ένα θα συμβάλει το άλλο.»