Παρασκευή
22
Νοέμβριος
TOP

Έρευνα: Τι εξοπλισμό θέλουν οι οδηγοί στα αυτοκίνητά τους;

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα προσφέρουν ένα πλήρες πακέτο εξοπλιστικών στοιχείων ασφάλειας, άνεσης, ψυχαγωγίας αλλά και συνδεσιμότητας. Είναι όμως αυτό το «πακέτο» και το ιδανικό; Ή για να είμαστε ακριβείς, είναι τελικά αυτό που αναζητούν οι καταναλωτές;

Στο ερώτημα αυτό έρχεται να απαντήσει η έρευνα της AutoPacific, η οποία μέσω της ετήσιας έκθεσης της «Future Attribute Demand Study», ρώτησε 90.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και περισσότερους από 50.000 υποψήφιους αγοραστές ποια στοιχεία εξοπλισμού θεωρούν απαραίτητα στο αυτοκίνητο τους. Η εταιρεία, προσέφερε μια λίστα με 100 διαφορετικές επιλογές εξοπλιστικών στοιχείων, με τις απαντήσεις των ερωτηθέτων οδηγών ή υποψήφιων αγοραστών να εμφανίζουν αν μη τι άλλο μεγάλο ενδιαφέρον.

Στην πρώτη θέση λοιπόν με ποσοστό 66%, οι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι επιθυμούν τα αυτοκίνητα τους να διαθέτουν θερμαινόμενα καθίσματα. Είναι ίσως λίγο έξω από τα νερά μας η απάντηση καθώς στη χώρα μας το κρύο δεν είναι τόσο έντονο όσο στη Βόρεια Αμερική ή στην κεντρική Ευρώπη για παράδειγμα, δεν παύει όμως να δίνει το στίγμα των αναγκών μιας μεγάλης μερίδας καταναλωτών.

blis

Στη δεύτερη θέση, το 60% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι θα ήθελε το αυτοκίνητο του να διαθέτει σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων. Το γνωστό Blind-spot monitoring, ενώ στην 3η θέση με ποσοστό 55% οι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι επιθυμούν αισθητήρες παρκαρίσματος.

Το 54% θα ήθελε επίσης το αυτοκίνητο του να είναι μόνιμα τετρακίνητο ή να διαθέτει επιλογή για τετρακίνηση, ενώ στα ίδια ποσοστά κινήθηκε και το σύστημα προειδοποίησης για ακούσια αλλαγή λωρίδας (Lane-departure warning).

awd

Apple CarPlay ή Android Auto θα ήθελε να έχει στο αυτοκίνητο του το 53% των ερωτηθέντων, ενώ το 52% αυτών θα επιθυμούσε να είναι στάνταρντ και οι αυτόματες ρυθμίσεις για το κάθισμα του οδηγού και του συνοδηγού. Τέλος, ποσοστό υψηλότερο του 50% όσων συμμετείχαν στην έρευνα (52% για την ακρίβεια) σκοπεύει να αγοράσει αυτοκίνητο με LED φώτα από το βασικό εξοπλισμό.

Στον αντίποδα, η έρευνα απέδειξε ότι οι καταναλωτές ή έστω αυτοί που συμμετείχαν στην έρευνα, δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα εάν το αυτοκίνητο τους διαθέτει Head-Up Display (14%) ή συστήματα αυτόνομης οδήγησης (7%).
 

πηγη