Το 2025 αποδεικνύεται ένα έτος έντονης κινητικότητας για τα ελληνικά σούπερ μάρκετ. Οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερο, οι τιμές ανεβαίνουν με μέτρο, και τα snacks, τα κατεψυγμένα και τα γαλακτοκομικά πρωταγωνιστούν στα καλάθια των καταναλωτών.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο συνολικός τζίρος της αγοράς των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG) σκαρφάλωσε στα 11,6 δισ. ευρώ το πρώτο δεκάμηνο, με το online κανάλι να φτάνει τα 255 εκατ. ευρώ και να κερδίζει συνεχώς έδαφος.
Από την Αττική έως τα νησιά, από τα hypermarkets έως τα μικρά καταστήματα, η μάχη για τον καταναλωτή δεν σταματά ποτέ.
Στη δομή των πωλήσεων, τα τρόφιμα εξακολουθούν να είναι μακράν η σημαντικότερη κατηγορία. Μόνα τους αντιπροσωπεύουν 82,6% του συνολικού τζίρου, δηλαδή 9,58 δισ. ευρώ.